Bariery w rozwoju przedsiebiorstwa

Wraz ze koleją stylu życia, wszechogarniającym nas pośpiechem, często bywa tak, że nieprzemyślane zakupy pierwszej potrzeby postępujemy w bliskich sklepach czy dyskontach, i po dłuższe raz w tygodniu czy raz na dwa tygodnie kierujemy do dużych sklepów, w których możemy dostać dosłownie wszystko. Począwszy od żywności (pieczywo, nabiał, wędliny, mrożonki, produkty suche czyli w puszkach), poprzez kosmetyki (dla nas, dzieci), środki higieniczne i higienie, aż do napojów (wody, soki, słodkie napoje gazowane), alkoholu czy słodyczy.

Oczywiście kupić tu również możemy „świeże” warzywa, efekty i ciało. Jednak czy by na pewno świeże? Tej gwarancji nigdy zawierać nie będziemy biorąc ciało w sklepie. Upiększone, nasmarowane różnej maści preparatami mięso błyszczy się i niemalże wdzięczy do nas, motywując do zakupu. A że market doda do tego szczególnie atrakcyjną cenę mięso wychodzi z półek i chociaż nieliczni zastanowią się i … pójdą do hurtowni mięsa. Oczywiście można zdecydować się na taki zakup w markecie, ale to silna okazja, piękna sztuka mięsa w popularnej cenie. Przyjeżdżamy do domu, i tam mięsko już tak apetycznie i efektownie nie wygląda, czasami nawet nie pachnie.

http://erp.polkas.pl/comarch-erp-altum/

Przewaga hurtowni mięsa nad mięsem widocznym w hipermarketach czy dyskontach jest szeroka. Przede wszystkim dlatego, że żadna hurtownia mięsa nie zaryzykuje sprzedaży nieświeżego towaru, przez jaki potrafi stracić dobrą firmę, klientów i dochód. Inna sprawa, hurtownia kupując mięso bierze go zawsze tyle, ile jest wstanie sprzedać rzeczywiście. I jeśli obok sprzedaży hurtowej otworzy punkt sprzedaży detalicznej rynek ma zapewniony. A nawet wyższe niż w sklepach wartości nie są w stopniu zniechęcić klientów do kupowania ciała w hurtowniach. Płacimy, bowiem, za świeże, pełnowartościowe mięso, które z pewnością korzystnie wpłynie na nasze zdrowie.

Biorąc pod opiekę powyższe niekwestionowanym ujawnia się zwycięstwo hurtowni mięsa nad kupieniem go w prawdziwych sieciach handlowych. Jakość, gwarancja kreatywności i wartości odżywcze to kwestie, które lokują się nie mieć wartości określonej w walucie.